Szkolenie “Obsługa Osób Niepełnosprawnych”

Szkolenie z Obsługi Klientów i Pracowników z Niepełnosprawnością

Szkolenie “Obsługa Osób Niepełnosprawnych”

obsługa osób z niepełnosprawnością

Obsługa klientów i pracowników z niepełnosprawnością

Awans BHP oferuje swoim klientom szkolenie “Obsługa Osób Niepełnosprawnych”, “Obsługa klienta z niepełnosprawnością” , “Obsługa Pracownika z niepełnosprawnością”.

Szkolenie w sposób profesjonalny dostarcza niezbędnej wiedzy i umiejętności w kontaktach służbowych z osobami niepełnosprawnymi.

  • Wariant szkolenia dopasowany do potrzeb klienta
  • Program szkolenia dopasowany do profilu firmy
  • Szkolenie prowadzone multimedialnie
  • Wystawiamy wszystkie potrzebne dokumenty
  • Szybka realizacja
  • Szkolenie prowadzone przez inspektora BHP i instruktora pierwszej pomocy

Czego dowiesz się na szkoleniu “Obsługa pracowników i klientów z niepełnosprawnością”

Na szkoleniu “Obsługa osób niepełnosprawnych” dowiesz się między innymi jakie są rodzaje niepełnosprawności , poznasz przepisy prawa związane z osobami niepełnosprawnymi i nauczysz się zwracać uwagę na szczególne potrzeby osób niepełnosprawnych w przestrzeni publicznej.

Odpowiemy między innymi na pytania:

  • Co to jest niepełnosprawność?
  • Jakie są rodzaje niepełnosprawności?
  • Jakie przepisy prawa regulują funkcjonowanie osoby niepełnosprawnej w przestrzeni publicznej?
  • Jakie obowiązki wobec osoby niepełnosprawnej posiada pracodawca, współpracownik i osoba ją obsługująca?
  • Jak zachować równowagę w stosunku do osoby niepełnosprawnej ( asertywność a dyskryminacja)
  • Co to jest Europejski Kodeks Dobrej Administracji z dnia 6 września 2001 r?
  • Jak komunikować się z osobami z różnym rodzajem niepełnosprawności?
  • Jaki obowiązuje savoir-vivre w kontaktach z pracownikami, klientami z niepełnosprawnością?
  • Jakie są trudności, których może doświadczać pracownik z niepełnosprawnością?
  • Jak pomóc w razie potrzeby osobie z niepełnosprawnością?

Korzyści z przeprowadzenia szkolenia “Obsługa pracowników i klientów z niepełnosprawnością”

  • Zwiększenie świadomości pracowników w temacie potrzeb osób z niepełnosprawnością
  • Zwiększenie pewności siebie pracowników i pracodawców w kontaktach z osobami niepełnosprawnymi
  • Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawa
  • Zwiększenie satysfakcji z wykonywanej pracy przez osoby niepełnosprawne
  • Zwiększenie satysfakcji we wzajemnych kontaktach pracownik z niepełnosprawnością – współpracownicy i pracodawca

Cena szkolenia “Obsługa pracowników i klientów z niepełnosprawnością”

Koszt szkolenia zależny od ilości osób dla których szkolenie jest wykonywane – zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.